Kontakt

 Witamy w portalu Oświata
Reklama w Oświacie

Jak dotrzeć do 250.000 internautów miesięcznie? Do 3.000.000 nauczycieli, rodziców, uczniów rocznie? Gdzie zamieścić skuteczną reklamę?
Portal www.oswiata.org.pl to obecnie jeden z większych serwisów oświatowych, odwiedzany przez tysiące osób. Od momentu powstania dbamy o społeczność związaną z polską edukacją: m.in. zamieszczamy bieżące informacje i wiadomości, moderujemy dyskusje i fora, prowadzimy katalog przedsiębiorstw związanych z oświatą, aktualizujemy giełdę pracy. Oświata.org.pl to trzynaście serwisów tematycznych, setki witryn szkolnych, tysiące szkolnych kont pocztowych.


Nasze propozycje reklamy:



  1. Reklamy na stronach WWW
    Reklama jako element strony występuje najczęściej w formie graficznej, do której może być dołączona animacja i dźwięk. Reklama graficzna jest obecna na stronie, niezależnie od woli użytkowników: nie może być wyłączona lub zamknięta. Rozróżniamy następujące rodzaje reklamy graficznej:
    Billboard
    - graficzny prostokąt reklamowy umieszczony centralnie na stronie WWW serwisu, animowany lub statyczny. Najczęściej umiejscowiony jest w górnej, prestiżowej i najlepiej zauważalnej części strony WWW. Dzięki prezentacji: z jednej strony nieinwazyjnej, a z drugiej wysoce zauważalnej, billboard jest bardzo popularnym formatem o wysokiej skuteczności. Zapewnia wysoką oglądalność, idealnie nadaje się do budowania wizerunku, prezentacji haseł lub dłuższych treści. Ciekawa forma graficzna na pewno skłoni użytkowników do przejścia na stronę Klienta.
    Format: jpeg, gif, gif animowany, flash do wersji 9 włącznie (ActionScript 2.0), html i rich media
    Rozmiar maksymalny to 750x100 piks, a waga: 30 kB.

    Uwagi techniczne: Przy wstawianiu banera w technologii Flash niestety nie możemy dodawać linku do odpowiedniej strony. Należy to zrobić bezpośrednio w oprogramowaniu, w którym tworzono baner. W tym celu należy:

    1. Utworzyć warstwę na samej górze filmu

    2. Na warstwie narysować prostokąt pokrywający 100% utworzonego filmu

    3. Zmienić widoczność tej warstwy na wartość 0%

    4. Ustawić akcje dla warstwy:


    on (release)  {   getURL("ADRES-URL","_top","GET");  } * W miejscu ADRES-URL należy podać adres na który zostanie przekierowany użytkownik po kliknięciu banera. WAŻNE! Musi to być pełny adres URL wraz z poprzedzającym go http://


    Double billboard
    - reklama graficzna również umieszczona na górze strony, o podwójnym rozmiarze niż tradycyjny billboard. Miejsce ekspozycji – naturalnie przyciągające wzrok – pozwala na prezentację treści dłuższych, rozbudowanych graficznie i tekstowo.
    Format: jpeg, gif, gif animowany, flash do wersji 9 włącznie (ActionScript 2.0), html i rich media.
    Rozmiar maksymalny: 750x200 piks, a waga: 40 kB

    Skyscraper

    - graficzna reklama dynamiczna, umieszczana w prawej lub lewej części strony. Pionowa orientacja reklamy gwarantuje znakomitą ekspozycję w formie zbliżonej do reklamy prasowej, a jej rozmiar daje ogromne możliwości stworzenia interesującego i zauważalnego przekazu reklamowego, także w formie filmu reklamowego.
    Format: jpeg, gif, gif animowany, flash do wersji 9 włącznie (ActionScript 2.0), html i rich media.
    Rozmiar maksymalny: 160x600 piks, a waga 30 kB.
    Tapeta
    - reklama graficzna w formie tła strony, wyświetlana w odległości 5 pikseli od modułu z treścią strony i pokryta wzorem o obniżonej widoczności. Minimalny rozkład elementów dekoracyjnych (logo) wynosi 80 pikseli w poziomie i w pionie. Użytkownik przeglądający serwis opatrzony tapetą ma stały, nieprzerwany kontakt z reklamą, co daje reklamodawcy skuteczne narzędzie przy budowaniu wizerunku i świadomości marki. Atutem jest także długotrwałe działanie reklamy, którą internauta widzi w tle strony w trakcie całej wizyty na stronach serwisu.

  2. Reklamy wysyłane do użytkownika
    Coraz większym zainteresowaniem reklamodawców cieszy się reklama wysyłana do użytkowników zarejestrowanych w bazach. Oczywiście wysyłka odbywa się za zgodą odbiorcy. Forma takiej reklamy wcale nie musi być ograniczona jedynie do tekstu, coraz częściej łączymy w poniższych rodzajach tekst i grafikę.
    E-mailing
    najczęściej stosowaną formą jest przesyłka (list) na konta użytkowników serwisu bezpłatnych kont pocztowych lub stopka reklamowa doklejana do korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Dzięki e-mailingowi reklamodawca ma możliwość precyzyjnego dotarcia do konkretnego klienta oraz może w pełni przedstawić swoją ofertę.
    Baza mailingowa opiera się na ponad 37 tysięcy adresów e-mailingowych dyrektorów bśdź wskazanych nauczycieli, profilowanych według typów placówek oświatowych i województw. Udostępniamy określenie skuteczności mierzonej ilością wejść z linku na wskazaną stronę WWW, wraz z możliwością udostępnienia listy odbiorców e-mailigu (podział bazy przedstawiamy na http://www.oswiata.org.pl/img/emailingi.htm)

    Newsletter
    - to elektroniczna forma biuletynu, rozsyłanego za pomocą poczty elektronicznej do prenumeratorów. Dzięki niemu internauci mogą zapoznać się z najnowszymi wydarzeniami i promocjami danej firmy; jest to doskonałe narzędzie budujące trwałe związki klienci – reklamodawca.

  3. Inne
    Ankiety
    - coraz bardziej popularne w Internecie są wszelkiego rodzaju ankiety. Przy stosunkowo niewielkich kosztach możemy uzyskać bardzo precyzyjne informacje.
    Patronat
    - umieszczenie na portalu www.oswiata.org.pl logotypu reklamodawcy w ramach istniejącego wystroju graficznego serwisu (np. belce graficznej, stopce strony, stopce mailingów przeprowadzonych w szkołach).
    Niezależne serwisy
    - zbudowanie wspólnego serwisu poświęconemu produktowi reklamodawcy i utrzymanie go jako podstrony oswiaty.org.pl przez okres trzech miesięcy wraz z mailingiem informacyjnym do placówek oświatowych.


Koszt kampanii każdorazowo dostosowywany jest to budżetu reklamodawcy.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt:
Tel.: 032 338 3835
E-mail: a.wozniak@technika.gliwice.pl